УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ CLIL В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ЯК ІНСТРУМЕНТА У ФОРМУВАННІ КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ЗДАТНІСТЬ СПІЛКУВАТИСЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ» ТА ГОТОВНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. (2024). в О. Вовченко, Г. Гончарова, В. Воскобойник, Г. Сосой, Ю. Дзекун, І. Знаменська, І. Тимінська, В. Костенко, І. Сологор, В. Кравченко, А. Куліченко, Г. Михайленко, Ю. Полєжаєв, М. Рахно, В. Токарчук, М. Цегельська, І. Школа, & В. Панченко, Multilingual realm (с. 5–22). Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. вилучено із https://publishing.pnpu.edu.ua/catalog/chapter/539/2103