ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ» У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.11 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА)
Keywords:
заклад вищої освіти, магістри, студенти-переселенці, правова компетентність, методика фізичного виховання, психологія старшої школи, екологія, природничі науки, іншомовний спортивний дискурс, цивільний захист, психологія, фахова підготовка, фізичне виховання, спорт, наукові дослідження, професійні відносини, тренер, євроінтеграціяAbstract
Ключові слова: методика, фізичне виховання, професійна підготовка, професійні компетентності, освітній компонент, проєктування, самостійна робота, оцінювання.
Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти
Downloads
Pages
40-80
Published
May 17, 2023
Categories
Copyright (c) 2023 Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University
Details about this monograph
ISBN-13 (15)
978-966-2538-91-5
How to Cite
В. (2023). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ» У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.11 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА). In Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти (pp. 40–80). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. https://doi.org/10.33989/pnpu.279.c652