ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА ФАКУЛЬТЕТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ

Abstract

Ключові слова: психологія, психологія старшої школи, професійна компетентність, старша (профільна) школа, психологічні технології, компетентнісно-орієнтована освіта, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, закономірності психічного та особистісного розвитку магістрів, професійне становлення, навчально-професійна діяльність.


Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти

Downloads

Pages

81-118

Published

May 17, 2023

Details about this monograph

ISBN-13 (15)

978-966-2538-91-5

How to Cite

Т. (2023). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА ФАКУЛЬТЕТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ. In Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти (pp. 81–118). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. https://doi.org/10.33989/pnpu.279.c653