ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАГІСТРІВ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТИ

Keywords:

заклад вищої освіти, магістри, студенти-переселенці, правова компетентність, методика фізичного виховання, психологія старшої школи, екологія, природничі науки, іншомовний спортивний дискурс, цивільний захист, психологія, фахова підготовка, фізичне виховання, спорт, наукові дослідження, професійні відносини, тренер, євроінтеграція

Abstract

Ключові слова: професійна підготовка, магістри, психолого-педагогічні особливості, педагогічні заклади, вища освіта, європейська інтеграція


Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти

Downloads

Pages

484-518

Published

May 17, 2023

Details about this monograph

ISBN-13 (15)

978-966-2538-91-5

How to Cite

О. (2023). ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАГІСТРІВ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТИ. In Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти (pp. 484–518). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. https://doi.org/10.33989/pnpu.279.c663