РОЗДІЛ 5. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «РАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ДОШКІЛЬНИКІВ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА)

Authors

Keywords:

інноваційний потенціал, професійна підготовка, майбутні фахівці у галузі дошкільної освіти, дошкільна освіта, вихователі, дошкільники, заклад дошкільної освіти

Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти

Downloads

Pages

170-209

Published

April 29, 2024

Details about this monograph

ISBN-13 (15)

978-966-2538-97-7

How to Cite

Ю. (2024). РОЗДІЛ 5. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «РАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ДОШКІЛЬНИКІВ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА). In Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти (pp. 170–209). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. https://doi.org/10.33989/pnpu.520.c1626