РОЗДІЛ 5. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «РАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ДОШКІЛЬНИКІВ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА)
Keywords:
інноваційний потенціал, професійна підготовка, майбутні фахівці у галузі дошкільної освіти, дошкільна освіта, вихователі, дошкільники, заклад дошкільної освіти
Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти
Downloads
Pages
170-209
Published
April 29, 2024
Categories
Copyright (c) 2024 Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University
Details about this monograph
ISBN-13 (15)
978-966-2538-97-7
How to Cite
Ю. (2024). РОЗДІЛ 5. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «РАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ДОШКІЛЬНИКІВ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА). In Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти (pp. 170–209). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. https://doi.org/10.33989/pnpu.520.c1626