Програма бінарних занять в групі дітей раннього віку з елементами арт-терапії

Authors

Abstract

Проблема навчання та виховання дітей раннього віку завжди тісно пов’язувалася з проблемою особистісного розвитку дитини. Так, проблему виховання дітей раннього віку можна штучно розділити на два окремих напрямки: проблема виховання та проблема розвитку. Проблемою виховання, яка лежить в площині дошкільної педагогіки, займається суто вихователь. Проблемою розвитку опікується тільки психолог, використовуючи принципи дитячої психології. Але, користуючись здоровим глуздом, ми приходимо до розуміння того, що це спільне завдання психолога та вихователя. Таке відокремлення є штучним і сприяє лише розвитку теоретичної науки. Проблема психічного розвитку дитини не може бути відокремлення від процесів навчання та виховання. Так, за словами Є. Єріксона, навчання та виховання повинно сприяти розвитку та випереджати його. На рівні теорії цей постулат став аксіомою, але реалізувати такий підхід на практиці все ж важко, оскільки всі діти індивідуальні і в кожного свій особливий рівень розвитку. Органічне поєднання педагогіки та психології, втілене в методі бінарного заняття з дітьми раннього віку, дає можливість використовувати переваги обох наук.


Арт-терапія для відновлення та розвитку дітей дошкільного віку, які переживають травму війни

Downloads

Pages

87-238

Published

September 9, 2025

Details about this monograph

ISBN-13 (15)

978-966-25-38-92-2

How to Cite

А., & В. (2025). Програма бінарних занять в групі дітей раннього віку з елементами арт-терапії. In Арт-терапія для відновлення та розвитку дітей дошкільного віку, які переживають травму війни (pp. 87–238). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. https://doi.org/10.33989/pnpu.886.c3654