ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА ПРОЄКТУВАННЯ ОЗДОРОВЧО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ПРОГРАМ» У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ
Ключові слова:
заклад вищої освіти, магістри, студенти-переселенці, правова компетентність, методика фізичного виховання, психологія старшої школи, екологія, природничі науки, іншомовний спортивний дискурс, цивільний захист, психологія, фахова підготовка, фізичне виховання, спорт, наукові дослідження, професійні відносини, тренер, євроінтеграціяАнотація
Ключові слова: рекреація, проєктування, магістр, здоров’язбережувальні технології, фізична культура і спорт, оздоровчо-рекреаційні програми, фізична рекреація, фітнес-технології.
Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти
##submission.downloads##
Сторінки
633-668
Опубліковано
травня 17, 2023
Категорії
Авторське право (c) 2023 Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка
Деталі про цю монографію
ISBN-13 (15)
978-966-2538-91-5
Як цитувати
Шостак, Є. (2023). ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА ПРОЄКТУВАННЯ ОЗДОРОВЧО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ПРОГРАМ» У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ. в Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти (с. 633–668). Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. https://doi.org/10.33989/pnpu.279.c667