ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА ПРОЄКТУВАННЯ ОЗДОРОВЧО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ПРОГРАМ» У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ

Автори

Ключові слова:

заклад вищої освіти, магістри, студенти-переселенці, правова компетентність, методика фізичного виховання, психологія старшої школи, екологія, природничі науки, іншомовний спортивний дискурс, цивільний захист, психологія, фахова підготовка, фізичне виховання, спорт, наукові дослідження, професійні відносини, тренер, євроінтеграція

Анотація

Ключові слова: рекреація, проєктування, магістр, здоров’язбережувальні технології, фізична культура і спорт, оздоровчо-рекреаційні програми, фізична рекреація, фітнес-технології.


Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти

##submission.downloads##

Сторінки

633-668

Опубліковано

травня 17, 2023

Категорії

Деталі про цю монографію

ISBN-13 (15)

978-966-2538-91-5

Як цитувати

Шостак, Є. (2023). ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА ПРОЄКТУВАННЯ ОЗДОРОВЧО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ПРОГРАМ» У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ. в Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти (с. 633–668). Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. https://doi.org/10.33989/pnpu.279.c667