SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING THROUGH STORYTELLING IN AN ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM
Keywords:
іноземна мова, багатомовне освітнє середовище, романо-германська філологія, перекладAbstract
The article reveals the traits and the specificity of social-emotional learning of English via storytelling, outlines its main functions during classroom work.

Multilingual realm
Downloads
Pages
38-40
Published
August 8, 2024
Categories
Copyright (c) 2024 Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University
Details about this monograph
ISBN-13 (15)
978-617-8231-80-4
Date of first publication (11)
2024-08-08
How to Cite
SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING THROUGH STORYTELLING IN AN ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM. (2024). In О. Вовченко, Г. Гончарова, В. Воскобойник, Г. Сосой, Ю. Дзекун, І. Знаменська, І. Тимінська, В. Костенко, І. Сологор, В. Кравченко, А. Куліченко, Г. Михайленко, Ю. Полєжаєв, М. Рахно, В. Токарчук, М. Цегельська, І. Школа, & В. Панченко, Multilingual realm (pp. 38–40). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. Retrieved from https://publishing.pnpu.edu.ua/catalog/chapter/539/2108