SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING THROUGH STORYTELLING IN AN ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM

Authors

Keywords:

іноземна мова, багатомовне освітнє середовище, романо-германська філологія, переклад

Abstract

The article reveals the traits and the specificity of social-emotional learning of English via storytelling, outlines its main functions during classroom work.

обкладинка
Multilingual realm

Downloads

Pages

38-40

Published

August 8, 2024

Details about this monograph

ISBN-13 (15)

978-617-8231-80-4

Date of first publication (11)

2024-08-08

How to Cite

SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING THROUGH STORYTELLING IN AN ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM. (2024). In О. Вовченко, Г. Гончарова, В. Воскобойник, Г. Сосой, Ю. Дзекун, І. Знаменська, І. Тимінська, В. Костенко, І. Сологор, В. Кравченко, А. Куліченко, Г. Михайленко, Ю. Полєжаєв, М. Рахно, В. Токарчук, М. Цегельська, І. Школа, & В. Панченко, Multilingual realm (pp. 38–40). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. Retrieved from https://publishing.pnpu.edu.ua/catalog/chapter/539/2108