ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ЯК ВИМОГА ЧАСУ

Authors

Abstract

У статті йдеться про розробку інтегративної моделі формування гендерної компетентності, що включає когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінковий компоненти. Вперше проведено емпіричний аналіз впливу гендерно-чутливих освітніх стратегій на зміну світогляду студентів та їхню готовність застосовувати отримані знання у професійній діяльності. Також доведено, що цифрові технології відіграють важливу роль у поширенні гендерної освіти та підвищенні її доступності, однак їх ефективність залежить від інтеграції з традиційними формами навчання. Стаття містить аналіз теоретичних підходів до формування гендерної компетентності, дослідження її впливу на ефективність управлінської діяльності, огляд найкращих міжнародних практик та розробку практичних рекомендацій щодо впровадження гендерно-чутливого менеджменту. У роботі представлено результати емпіричних досліджень щодо рівня гендерної компетентності майбутніх менеджерів та запропоновано рекомендації для освітніх установ, державних структур та бізнесу. Практичне значення дослідження полягає у розробці рекомендацій для університетів щодо інтеграції гендерного компоненту в навчальні програми, підготовки викладачів до викладання курсів із гендерної рівності, а також створення механізмів оцінювання ефективності таких програм. Впровадження цих рекомендацій дозволить університетам забезпечити якісну підготовку фахівців, які здатні працювати у гендерно-збалансованому середовищі, приймати відповідальні управлінські рішення та сприяти розвитку політик рівності у своїх організаціях.


Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі

Downloads

Pages

156-211

Published

May 1, 2025

Details about this monograph

ISBN-13 (15)

978-966-2538-87-8

How to Cite

Г. (2025). ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ЯК ВИМОГА ЧАСУ. In Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі (pp. 156–211). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. https://doi.org/10.33989/pnpu.716.c3173