ДИДАКТИЧНА СИСТЕМА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «ЦИФРОВІЗАЦІЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ» У ПРОЦЕСІ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Keywords:
ресурсно-орієнтоване навчання, навчання, майбутні менеджери, цифровий простір, професійна підготовкаAbstract
У статті запропоновано та схарактеризовано методологічні підходи до розробки змісту освітнього компонента «Цифровізація у професійній діяльності» у процесі ресурсно-орієнтованого навчання у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка, а також побудови дидактичної системи її реалізації (студентоцентрований, компетентнісний, технологічний, модульний, інтегративний, системний); розкрито дидактичну тріаду «знання, уміння, навички» як очікувані результати навчання дисципліни «Цифровізація у професійній діяльності»; визначено поняття «цифрова компетентність майбутнього педагога» та її компоненти (когнітивно-інформаційний, комп’ютерно-технологічний, процесуально-аналітичний, організаційно-комунікативний); схарактеризовано технологію розробки змісту навчальної дисципліни «Цифровізація у професійній діяльності», яка складається з шести етапів (1. Визначення цілей та завдань дисципліни, 2. Визначення змісту навчальної дисципліни, 3. Методологія викладання дисципліни, 4. Оцінювання результатів навчання, 5. Використання цифрових ресурсів у навчанні, 6. Практична спрямованість дисципліни); розроблено дидактичну систему реалізації освітнього компонента «Цифровізація у професійній діяльності» у процесі ресурсно-орієнтованого навчання у педагогічному університеті, яка складається з 4 підсистем: методологічно-цільової, змістово-методичної, інформаційно-технологічної, контрольно-результативної.

Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі