РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ З МЕТОЮ ІНТЕГРАЦІЇ ДОСЛІДЖЕНЬ, БІОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА КІБЕРГІГІЄНИ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З БІОЛОГІЇ ТА ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я
Keywords:
ресурсно-орієнтоване навчання, навчання, майбутні менеджери, цифровий простір, професійна підготовкаAbstract
У статті розглянуто концепцію ресурсно-орієнтованого навчання у цифровому просторі як інноваційного підходу до підготовки фахівців у галузі біології та громадського здоров’я. Особлива увага приділяється інтеграції наукових досліджень, принципів біологічної безпеки та кібергігієни у навчальний процес. Розглянуто роль цифрових освітніх ресурсів, відкритих платформ, віртуальних лабораторій та онлайн-симуляторів у формуванні компетентностей майбутніх спеціалістів. Визначено основні виклики та перспективи впровадження таких технологій у систему вищої освіти. Окремо проаналізовано ризики цифрового середовища, зокрема питання захисту даних, академічної доброчесності та інформаційної безпеки у процесі підготовки фахівців. Підкреслено необхідність міждисциплінарного підходу для ефективної інтеграції цифрових технологій у навчальний процес та їх вплив на якість освіти, професійну підготовку та відповідність сучасним викликам у сфері охорони здоров'я.

Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі