ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНИХ РЕСУРСІВ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

Authors

Keywords:

ресурсно-орієнтоване навчання, навчання, майбутні менеджери, цифровий простір, професійна підготовка

Abstract

У контексті завдань, що стоять перед вищою освітою, розкриваються проблеми професійної підготовки сучасного магістра – конкурентоспроможного фахівця, здатного до глибокого, об’єктивного аналізу професійних ситуацій та прийняття обґрунтованих і ефективних управлінських рішень, готового до подальшого особистісно-професійного розвитку. На основі досвіду кафедри педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка розглянуто особливості підготовки в умовах магістратури майбутніх управлінців та педагогів, чиє професійне становлення об’єктивно має чимало спільних рис.

Обґрунтовується необхідність застосування в освітньому процесі інноваційних підходів, серед яких виокремлено ресурсно-орієнтований як такий, що втілює в собі оптимальне поєднання традицій та інновацій у професійній підготовці фахівця і має доведену ефективність при організації навчання, що базується на взаємодії студента з навчальними, інформаційними, людськими та матеріальними ресурсами.

Проілюстровано суголосність ресурсно-орієнтованого навчання з концепцією педагогічної майстерності, яка має значний і почасти універсальний особистісно-розвивальний потенціал, актуальний у сучасних умовах. Запропоновано низку напрямів актуалізації зазначеної професійно-педагогічної концепції, що можуть бути використані для забезпечення особистісно-професійного розвитку майбутнього фахівця.


Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі

Downloads

Pages

367-397

Published

May 1, 2025

Details about this monograph

ISBN-13 (15)

978-966-2538-87-8

How to Cite

О., & А. (2025). ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНИХ РЕСУРСІВ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. In Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі (pp. 367–397). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. https://doi.org/10.33989/pnpu.716.c3179