Саморегуляція у ресурсно-орієнтованій освіті
Ключові слова:
саморегуляція, ресурсно-орієнтована освіта, освітаКороткий опис
Монографія присвячена комплексному науковому аналізу саморегуляції як основи ефективної навчальної діяльності здобувачів вищої освіти в умовах ресурсно-орієнтованої освіти. Запропоновано компонентно-структурну модель, принципи саморегуляції навчальної діяльності студента як ключового поняття дидактики. Розглянуто концептуальні основи ресурсно-орієнтованого навчання, методи, технології, моделі реалізації саморегуляційного підходу в контексті ресурсно-орієнтованого навчання. Подано практичні рекомендації щодо формування саморегуляції в умовах ресурсно-орієнтованої освітньої практики.

##submission.downloads##
Опубліковано
травня 8, 2025
Категорії
Авторське право (c) 2025 Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка
Деталі про цю монографію
ISBN-13 (15)
978-966-2538-88-5
Як цитувати
Гриньова, М., & Кононец, Н. (2025). Саморегуляція у ресурсно-орієнтованій освіті. Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. https://doi.org/10.33989/pnpu.727