РОЛЬ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ

Автори

А. Куліченко

Ключові слова:

іноземна мова, багатомовне освітнє середовище, романо-германська філологія, переклад

Анотація

У тезах увагу зосереджено на соціально-емоційному навчанні, яке є важливим в сучасній освіті, оскільки сприяє розвитку навичок управління емоціями та формуванню сприятливого освітнього середовища.

обкладинка
Multilingual realm

##submission.downloads##

Сторінки

47-49

Опубліковано

серпня 8, 2024

Деталі про цю монографію

ISBN-13 (15)

978-617-8231-80-4

Date of first publication (11)

2024-08-08

Як цитувати

РОЛЬ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ. (2024). в О. Вовченко, Г. Гончарова, В. Воскобойник, Г. Сосой, Ю. Дзекун, І. Знаменська, І. Тимінська, В. Костенко, І. Сологор, В. Кравченко, А. Куліченко, Г. Михайленко, Ю. Полєжаєв, М. Рахно, В. Токарчук, М. Цегельська, І. Школа, & В. Панченко, Multilingual realm (с. 47–49). Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. вилучено із https://publishing.pnpu.edu.ua/catalog/chapter/539/2111