УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ІНТЕГРАЦІЇ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ТА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Ключові слова:
ресурсно-орієнтоване навчання, навчання, майбутні менеджери, цифровий простір, професійна підготовкаАнотація
У статті з’ясовано, що управління процесом інтеграції фундаментальної та фахової підготовки майбутніх учителів фізики під час дистанційного навчання базується на реалізації організаційно-педагогічних умов: 1) підвищення мотивації майбутніх вчителів фізики до діяльності в природничій освітній галузі умовах дистанційного навчання; 2) упровадження спецкурсу «Основи професійної діяльності вчителя в природничій освітній галузі: дистанційне навчання»; 3) залучення майбутніх вчителів фізики до розробки й проведення уроків у цифровому середовищі; 4) постійне оновлення змістового наповнення курсів фундаментальної та фахової підготовки цифровим контентом. Презентовано методику реалізації організаційно-педагогічних умов інтеграції фундаментальної та фахової підготовки майбутніх учителів фізики під час дистанційного навчання, технологію організації методичного онлайн-супроводу (підготовчо-цільовий, проєктувально-мотиваційний, діяльнісно-реалізаційний, аналітико-рефлексійний етапи), технологію управління дистанційним навчанням майбутніх учителів фізики під час фундаментальної підготовки (теоретичний, технологічний та рефлексійний етапи).

Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі