ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ПРОЄКТАМИ У ПРОЦЕСІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті авторами визначено поняття «цифрове управління освітніми проєктами», яке охоплює сукупність методологічних підходів, інструментів та методів, спрямованих на ефективну організацію, контроль і оцінювання проєктної діяльності із застосуванням сучасних цифрових технологій. Окреслено сукупність організаційно-методичних умов управління освітніми проєктами в процесі цифрової трансформації освіти: формування у педагогів та освітніх менеджерів здатності до стратегічного управління освітніми проєктами; формування цифрової культури серед усіх учасників освітнього процесу; підготовка педагогів та освітніх менеджерів до впровадження в освітніх процес цифрових інклюзивно-технологічних рішень; розвиток у закладі освіти цифрового середовища управління освітніми проєктами; застосування систем управління навчальним процесом, аналітики даних та штучного інтелекту в управлінні освітніми проєктами. Розроблено модель цифрової зрілості управління освітніми проєктами, яка включає початковий, формувальний, інтегрований, оптимізований та інноваційний рівні.

Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі