Критерії підбору автентичних матеріалів для використання на уроках англійської мови у старших класах закладів загальної середньої освіти

Автори

І. Добродомова
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Ключові слова:

філологія, література, літературознавство, мовознавство, перекладознавство, мова, переклад, культурологія, творче письмо, методика викладання філологічних дисциплін

Анотація

У сучасному освітньому просторі використання автентичних матеріалів є важливим компонентом навчання англійської мови. Такі матеріали допомагають занурити учнів у реальне мовне середовище, сприяючи розвитку їхньої комунікативної компетентності. Необхідність проведення відповідного добору автентичних ресурсів постає важливим завданням для вчителя, оскільки він повинен враховувати рівень знань своїх вихованців, їхні інтереси та освітні потреби (Гудима та Слодиницька, 2023, с. 107; Gilmore, 2007, с. 98).


Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених

##submission.downloads##

Сторінки

164-166

Опубліковано

червня 9, 2025

Деталі про цю монографію

ISBN-13 (15)

978-966-2538-89-2

Як цитувати

Добродомова, І. (2025). Критерії підбору автентичних матеріалів для використання на уроках англійської мови у старших класах закладів загальної середньої освіти. в Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених (с. 164–166). Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. https://doi.org/10.33989/pnpu.791.c3294