Використання цифрових технологій як фактор мотивації при вивченні іноземної мови учнів старших класів
Keywords:
філологія, література, літературознавство, мовознавство, перекладознавство, мова, переклад, культурологія, творче письмо, методика викладання філологічних дисциплінAbstract
Сучасний урок іноземної мови фактично неможливо уявити без мультимедійної дошки та інтерактиву. Важливо наголосити, що старшокласники часто не вмотивовані у вивченні другої іноземної мови, тому завдання вчителів – організувати навчальний процес цілісно та грунтовно, щоб учні отримали максимум інформації та мотивації на уроці. Інтеграція цифрових технологій є важливим кроком у модернізації мовної освіти та мовленнєвих навичок.

Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених
Downloads
Pages
177-180
Published
June 9, 2025
Categories
Copyright (c) 2025 Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University
Details about this monograph
ISBN-13 (15)
978-966-2538-89-2
How to Cite
Ю. (2025). Використання цифрових технологій як фактор мотивації при вивченні іноземної мови учнів старших класів. In Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених (pp. 177–180). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. https://doi.org/10.33989/pnpu.791.c3299