Використання цифрових технологій як фактор мотивації при вивченні іноземної мови учнів старших класів
Abstract
Сучасний урок іноземної мови фактично неможливо уявити без мультимедійної дошки та інтерактиву. Важливо наголосити, що старшокласники часто не вмотивовані у вивченні другої іноземної мови, тому завдання вчителів – організувати навчальний процес цілісно та грунтовно, щоб учні отримали максимум інформації та мотивації на уроці. Інтеграція цифрових технологій є важливим кроком у модернізації мовної освіти та мовленнєвих навичок.
 
				Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених
Downloads
Pages
							177-180
						
					Published
																						June  9, 2025
																				
					Categories
					Copyright (c) 2025 Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University
				
			
						
															
																																																																												
												
						Details about this monograph
ISBN-13 (15)
											978-966-2538-89-2
										
									How to Cite
Ю. (2025). Використання цифрових технологій як фактор мотивації при вивченні іноземної мови учнів старших класів. In Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених (pp. 177–180). Press of the Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University. https://doi.org/10.33989/pnpu.791.c3299
 
				 
				 
				