Використання цифрових технологій як фактор мотивації при вивченні іноземної мови учнів старших класів

Автори

Ю. Сімоненко
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Ключові слова:

філологія, література, літературознавство, мовознавство, перекладознавство, мова, переклад, культурологія, творче письмо, методика викладання філологічних дисциплін

Анотація

Сучасний урок іноземної мови фактично неможливо уявити без мультимедійної дошки та інтерактиву. Важливо наголосити, що старшокласники часто не вмотивовані у вивченні другої іноземної мови, тому завдання вчителів – організувати навчальний процес цілісно та грунтовно, щоб учні отримали максимум інформації та мотивації на уроці. Інтеграція цифрових технологій є важливим кроком у модернізації мовної освіти та мовленнєвих навичок.


Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених

##submission.downloads##

Сторінки

177-180

Опубліковано

червня 9, 2025

Деталі про цю монографію

ISBN-13 (15)

978-966-2538-89-2

Як цитувати

Сімоненко, Ю. (2025). Використання цифрових технологій як фактор мотивації при вивченні іноземної мови учнів старших класів. в Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених (с. 177–180). Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. https://doi.org/10.33989/pnpu.791.c3299