Використання цифрових технологій як фактор мотивації при вивченні іноземної мови учнів старших класів
Анотація
Сучасний урок іноземної мови фактично неможливо уявити без мультимедійної дошки та інтерактиву. Важливо наголосити, що старшокласники часто не вмотивовані у вивченні другої іноземної мови, тому завдання вчителів – організувати навчальний процес цілісно та грунтовно, щоб учні отримали максимум інформації та мотивації на уроці. Інтеграція цифрових технологій є важливим кроком у модернізації мовної освіти та мовленнєвих навичок.

Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених
##submission.downloads##
Сторінки
177-180
Опубліковано
червня 9, 2025
Категорії
Авторське право (c) 2025 Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка
Деталі про цю монографію
ISBN-13 (15)
978-966-2538-89-2
Як цитувати
Сімоненко, Ю. (2025). Використання цифрових технологій як фактор мотивації при вивченні іноземної мови учнів старших класів. в Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених (с. 177–180). Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. https://doi.org/10.33989/pnpu.791.c3299