ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИМ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНОСТІ
Ключові слова:
ресурсно-орієнтоване навчання, навчання, майбутні менеджери, цифровий простір, професійна підготовкаАнотація
У статті висвітлено шляхи вдосконалення управління професійно-технічним закладом освіти на основі людиноцентричності на базі професійно-технічного училища № 31 міста Полтави. Запропоновано авторський «Проєкт удосконалення управління професійно-технічним училищем № 31 м. Полтави» на засадах людиноцентричності (тобто проєкт перетворення колективу в команду). Схарактеризовано основні напрямки менеджерингу щодо перетворення колективу Професійно-технічного училища № 31 м. Полтави у команду.

Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі
##submission.downloads##
Сторінки
282-316
Опубліковано
травня 1, 2025
Категорії
Авторське право (c) 2025 Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка
Деталі про цю монографію
ISBN-13 (15)
978-966-2538-87-8
Як цитувати
Міщенко, Н., & Пивовар, Н. (2025). ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИМ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНОСТІ. в Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі (с. 282–316). Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. https://doi.org/10.33989/pnpu.716.c3176