Лінгвістичні стратегії в англомовній рекламі: механізми впливу та переконання

Автори

О. Шпилякова
Kryvyi Rih State Pedagogical University

Ключові слова:

філологія, література, літературознавство, мовознавство, перекладознавство, мова, переклад, культурологія, творче письмо, методика викладання філологічних дисциплін

Анотація

Advertising is an integral part of mass media influencing our choices, worldviews, and behavior. It not only attracts attention but also encompasses cultural, social, and economic spheres. Linguistic-pragmatic techniques play a crucial role in shaping an attractive image of a product and influencing consumers in advertising texts. Gastronomic advertising employs linguistic strategies that evoke emotional and physiological reactions. English-language advertising is one of the most influential in the world, making its study essential for analyzing how verbal and non-verbal elements affect consumer choices.


Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених

##submission.downloads##

Сторінки

120-124

Опубліковано

червня 9, 2025

Деталі про цю монографію

ISBN-13 (15)

978-966-2538-89-2

Як цитувати

Шпилякова, О. (2025). Лінгвістичні стратегії в англомовній рекламі: механізми впливу та переконання. в Пріоритети сучасної філології: теорія і практика : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених (с. 120–124). Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. https://doi.org/10.33989/pnpu.791.c3284