Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти

Автори

А. Бардінова; В. Бондаренко; Т. Дзюба; М. Дяченко-Богун; Н. Грицай; Ю. Зайцева; В. Кондель; М. Кононова; О. Корносенко; С. Мироненко; О. Момот; С. Новік; А. Проскурнін; О. Согоконь; І. Тараненко; В. Фазан; П. Хоменко; Є. Шостак

Ключові слова:

заклад вищої освіти, магістри, студенти-переселенці, правова компетентність, методика фізичного виховання, психологія старшої школи, екологія, природничі науки, іншомовний спортивний дискурс, цивільний захист, психологія, фахова підготовка, фізичне виховання, спорт, наукові дослідження, професійні відносини, тренер, євроінтеграція

Короткий опис

У монографії оприлюднено результати навчально-методичного забезпечення та особливостей викладання освітніх компонентів освітніх програм у системі підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня у педагогічних закладах вищої освіти. Для науковців, аспірантів, магістрантів, студентів закладів вищої освіти, методистів, учителів і всіх, кого цікавлять питання професійної підготовки магістрів.

Розділи

##submission.downloads##

Опубліковано

травня 17, 2023

Категорії

Деталі про цю монографію

ISBN-13 (15)

978-966-2538-91-5

Як цитувати

Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти. (2023). Видавництво Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. https://doi.org/10.33989/pnpu.279